Większość ludzi korzysta z internetu. Dzięki temu reklama przenosi się coraz odczuwalnej w tamten rejon. Poniżej prezentujemy popularne systemy reklamy w internecie wraz z ich zaletami.
GoogleAds
Nie mogło ich zabraknąć w tym zestawieniu. Dominująca na rynku wyszukiwarka oferuje ogromne możliwości. Podstawową zaletą tego systemu są bardzo szerokie zasięgi. Wybór formatów także nie pozostawia nic do życzenia – mamy do wyboru grafiki, wideo, tekst, możemy także tworzyć formy mieszane.
Podstawową zaletą jest pozycjonowanie wyników wyszukiwania. Wykorzystanie GoogleAds pozwala na umieszczenie oferty firmy na samym szczycie wyników. A użytkownicy przeważnie nie zadają sobie trudu przeszukiwania kolejnych stron wyszukiwania. Tak więc już to jest ogromnym atutem.
Możliwe jest także wykorzystanie GoogleAds na YouTube. Niskim kosztem możemy umieścić nasze reklamy przed filmami w tym serwisie. Co ważne, będą one dopasowane do klienta na podstawie jego aktywności internetowej, toteż możemy liczyć na stosunkowo duże zainteresowanie.
FacebookAds
Facebook to kolejne medium używane przez ogrom ludzi. Portal ten wyposażony jest we własny system reklamy. Umożliwia on dobranie grupy docelowej zarówno na podstawie ogólnej aktywności w internecie jak i polubień czy reakcji.
Jeśli nie mamy doświadczenia w reklamie, możemy skorzystać z opcji premium. Dzięki niej kampania naszej firmy powierzona zostanie handlowcom Facebooka, którzy przeprowadzą całą kampanię zgodnie z najwyższymi standardami.
Możemy również sami zaplanować całą kampanię. Określamy tutaj wspomnianą już grupę docelową oraz cele. Te mogą służyć poinformowaniu użytkowników o istnieniu naszej firmy czy eventów, czy też zwiększeniu liczby odwiedzin na naszej stronie. Ważne, by reklama realizowała tylko jeden cel.
Reklama na Facebooku składa się z tytułu, informacji i ewentualnie grafiki. Ważne, by przyciągały uwagę i były dostosowane do naszej grupy docelowej.
Mamy nadzieję, że nasze zestawienie pomoże Ci wybrać odpowiedni system reklamy. Przedstawiliśmy jedynie dwa, gdyż te dwa największe serwisy przyciągają najwięcej użytkowników, co za tym idzie – są najbardziej opłacalne.